dinsdag 1 februari 2011

Gefeliciteerd !



Evodammer heeft zojuist zijn 100e blog geschreven.

100 dagen - 100 verhalen
Over kleine en grote zaken
Het een wat korter en leesbaarder dan het ander
Soms interessant - soms niet zo.
Complimenteus of kritisch
Een vederlichte streling of pats-boem-erbovenop
Teveel op de persoon of juist nog te weinig
Dan weer grappig of ontroerend - of tegenvallend huilen-met-de-pet-op

Het is nieuw voor mij. Wennen.
Fouten maken en er van leren.
Soms gokken.  Scoren of juist verliezen.

Met beginnersgeluk
en gelukkig nog geen weet
van wat er nog komen gaat / fout kan gaan
Maar met hart&ziel.

Tussen al de knikkers zitten echte pareltjes.
De knikkers in de bak met zoek-te-raken-spullen
De pareltjes in het schatkistje met blijvertjes-voor-het-nageslacht.
Opa vertelt.

Het is niet alleen dit junior-blogje dat boeit
maar zeker ook de al zo trouwe lezers
en hun reacties.

Dank aan de webmaster
die het technisch mogelijk maakt
en geduldig probeert énige lijn en consequentie
in het geheel te brengen

Dank aan de corrector
die alle domme fouten eruithaalt

Dank aan de sponsor voor de financiële bijdrage

Een dikke knuffel voor mijn levensgezel die
- letterlijk en figuurlijk - de ruimte maakt
en mijn verhalen over mijn digitale avonturen
in milde wijsheid aanhoort.

Met zulke meelezende
en
meelevende mensen
om mij heen
voel ik me rijk.

Op naar de 365 !