maandag 13 januari 2014

Ik Geef U Ons Kaartje

EdamVolendamSchoon heeft een logo. En een visitekaartje.
Onmisbaar voor als ik op straat rondscharrel met mijn karretje - voor de mede-vrijwilligers - in correspondentie en voor overige ge-interesseerden.
 
Ik altijd wel een kaartje op zak met naam&adres.
Opdat mensen EdamVolendamSchoon
kunnen vinden en herkennen.
 
Het staat goed en het geeft een prettig gevoel om met een joyeus gebaar weg te kunnen geven.
 
Het eerste visitekaartje dat - toen was het 2004 en heette het nog EdamSchoon - gemaakt is:
 
Toen EdamSchoon EdamVolendamSchoon werd kwam er dit.

 
Nu - bijna op het 10-jarig jubileum - stelde de sponsor voor
(ze vond het altijd al een lelijk kaartje) om eens op zoek te gaan
naar een professioneel logo en representatie-kaartje.
 
Een professioneel bedrijf in print&copy kwam met een aantal voorstellen.
En ik mocht net zolang blijven veranderen tot het naar zin was.
 









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Dit gaat hem dus worden:
 

 
Denk ik hoor.
Want de twijfel blijft.
 
Als u nog mee wilt denken en/of suggesties wilt aandragen
houden we ons aanbevolen.
 
Het is namelijk wel de bedoeling dat dit voor de volgende 10 jaar
het beeldbepalende logo wordt.

Ofschoon EdamVolendamSchoon natuurlijk als doelstelling heeft zichzelf overbodig te maken.
Misschien dat er in 2024 helemaal geen zwerfvuil meer in onze openbare ruimte ligt, graffiti niet meer bestaat, het openbaar groen paradijselijke vormen heeft aangenomen, het afval ophalen niet meer ten koste van de omgeving gaat en wildplakken iets van heel vroeger is.

Keep On Dreaming.




Delsasso Print&Paint in Beverwijk








 
 
  • 06-10238276
  • Kerkbollenveld 77
    1944HL Beverwijk