donderdag 5 april 2018

Ook In EdamVolendam Is Het Trottoir Het Domein Van De Voetganger

Op www.groot-waterland.nl vond de een of andere randdebiel onder de naam 'Henk de Boer '
(maar op die site weet je nooit wie wie echt is)  een topic uit 2011 over het verwijderen van reclameborden van het trottoir.

Het trottoir is namelijk het domein van de voetganger

Niet zo moeilijk voor 'Henk' om die informatie te vinden.
Hij had ook gewoon op dit blog evodammer kunnen zoeken
onder de zoekterm 'reclamebordenleed'.
Dan had hij alles kunnen vinden dat hij zocht.

Het trottoir is namelijk het domein van de voetganger

Daarna ontspon zich een onfrisse discussie binnen het
- niet gehinderd door enige kennis van zaken of gevoel voor nuance -
nóg on-frissere clubje reaguurders op de - overtreffende trap - onvatbaar onfrisse site
van Piet Reijers / groot-waterland.

Die zal ik u besparen.

Het trottoir is namelijk het domein van de voetganger

'Henk' heeft vanuit zijn aan de overkant geparkeerde auto
een filmpje gemaakt. Anoniem en stiekem. Typisch 'Henk'
En dat filmpje wil ik u niet onthouden.


Gelegenheids-cineast 'Henk' en zijn eencellige volgelingen
hebben op één puntje gelijk:
ik zie er op zijn filmpje niet uit.

Het verheugt mij daarom dat ik u kan melden
dat ik vandaag naar de kapper ben geweest
opdat ik er bij een volgende gelegenheid
- als voorzitter van de  VoetgangerVerenigingEdamVolendam -
digitaal of live wat representatiever uitzie.

Wij hopen natuurlijk
dat die gelegenheid zal zijn
dat wij u mogen begroeten als sympathisant/ deelnemer aan onze licht-on-ge-organiseerde
maar zéér gemotiveerde club voetgangers-belangen-behartigers.

Omdat we een leuke groep zijn en een mooi streven hebben. Of omdat ook u op het dossier 'Voetganger In EdamVolendam' iets vindt of heeft in te brengen.
 
Of dat we een uitnodiging krijgen van de wethouder c.s. die ons gaan bevestigen
dat vanaf heden in EdamVolendam het trottoir het domein van de voetganger is.






De VVEV heeft veel meer gelijk dan 1000 domme filmpjes kunnen tonen:
Het trottoir is het domein van de voetganger

Ik wens u veel (stiekem) kijkplezier
https://youtu.be/5kj1Bxg5CD8
 


voetgangeredamvolendam@xs4all.nl